Sugrįžus ilgai lauktam pavasariui, 1-10 lavinamųjų klasių mokinių (auklėtojos Nijolė Krasovskaja, Romalda Likienė, spec. pedagogė Loreta Madeikienė) ugdomoji veikla kėlėsi iš klasės į lauką. Kūrybinio-pažintinio projekto „Pažinsiu, sužinosiu, sukursiu“ metu skatinome vaikus stebėti pavasario gamtos reiškinius ir pastebėti grožį gamtoje. Atkreipėme dėmesį į tai, kad vaikai menkai domisi spalvų pokyčiais gamtoje.
Praplėtėme supratimą apie natūralių spalvų įvairovę. Stebėjome kaip atbunda gamta, saulytės išdaigas. Gamtoje stebėjome gėles, krūmus, medžius, ieškojome pirmųjų pavasario žiedų, pumpurų, lyginome juos, apibūdinome, pajutome kvapų įvairovę. Diskutavome apie atbundančią gamtą, žaliuojančias pievas, atbundantį vabaliukų gyvenimą. Atlikdami bandymus, eksperimentuodami, vaikai susipažino su naujomis sąvokomis, įgijo pasitikėjimo savimi. Taip lavinome mąstymo įgūdžius, gebėjimą įsiminti, sukaupti dėmesį, suvokti priežasties ir pasekmės ryšius. Eksperimentuodami mokėmės, įgijome naujos patirties, nestokojome gerų emocijų. Kūrėme meninės veiklos darbelius, jais puošėme aplinką. Žodinės kūrybos valandėlės metu, skaitėme lietuvių poetų eilėraščius apie pavasario gamtą. Pojūčių savaitės metu vyko atsipalaidavimo ir relaksacinė veikla: tylos, gamtos garsų klausymasis. Džiaugėmės kiekviena diena, galėdami kuo daugiau laiko praleisti gryname ore, patirti gerų emocijų, įgyti naujos patirties. Išmokome – mylėti, saugoti, suprasti gamtą, jos reiškinius.