Organizuojant STEAM veiklas vaikams sudarytos sąlygos lavinti savo pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą, akies ir rankos koordinaciją. Išmokstama ilgiau išlaikyti dėmesį, ugdomas sumanumas, lavinama reakcija, diskutuojama, stiprinamas kritinis mąstymas ir gebėjimas spręsti problemas.
Tyrinėjimais grįstame ugdymo procese vaikai tampa aktyviais dalyviais. Jie labiau susikaupia, bando kantriai išlaukti bandymo pabaigos. Tai suteikia daug galimybių kūrybiškai tyrinėti ir kurti. Kaip smagu stebėti ir atrasti, kad vanduo gali virsti stebuklingu spalvotu ledu – kiemo puošmena, kad iš sniego galima ne tik lipdyti besmegenius, bet ir piešti jame, susirasti savo batuko pėdsaką, o šaltą žiemos dieną sugauti ant delniuko besileidžiančias snaiges.
Dirbdamos grupėje stengiamės išnaudoti visokiausias galimybes ir priemones vykdant šias veiklas, naudingai leidžiame laiką lauke, eksperimentuojame pasitelkdami šaltį, sniegą, žiemiškas erdves. Vaikas nuo pirmųjų gyvenimo dienų domisi jį supančiu pasauliu. Kiekviena diena mažai asmenybei suteikia galimybę realizuoti save kūrybinėje erdvėje, kurioje galima tyrinėti, ieškoti, atrasti, pažinti, kurti. Kūrybiniai ieškojimai ir atradimai leidžia vaikams išlaisvinti kūrybiškumą, labiau pasitikėti savo jėgomis, atrasti bendraminčių kuriant ir realizuojant idėjas kartu.
,,Drugelių“ grupės mokytojos Laima Plepienė
Laimutė Černauskienė