Ikimokyklinio amžiaus vaiko ugdymo(si) pasiekimai – tai ugdymo(si) procese įgyti vaiko gebėjimai, žinios ir supratimas, nuostatos, apie kuriuos sprendžiama iš vaiko veiklos ir jos rezultatų. Vaiko pasiekimų vertinimas – tai nuolatinis informacijos apie vaiką, jo ugdymosi ypatumus ir daromą pažangą kaupimas, reflektavimas ir apibendrinimas. Vaiko gebėjimai aprašomi du kartus per mokslo metus. Rugsėjo – lapkričio mėnesiais atliekamas pirminis vertinimas. Pirminio vertinimo paskirtis – fiksuoti vaiko pasiekimus, individualius ypatumus ir numatyti jo ugdymo kryptį (tikslus ir uždavinius), ugdymo individualizavimo ir pagalbos vaikui formas. Gegužės mėnesį atliekamas baigiamasis vertinimas. Baigiamojo vertinimo paskirtis – įvertinti vaiko pasiekimų ir pažangos lygį, pasiektą per mokslo metus.
Vaiko aprašas – konfidenciali informacija. Vaiko aprašą ikimokyklinio ugdymo mokytojas atlieka mokslo metų rudenį ir pavasarį. Šia informacija dalinasi tik su vaiko ugdymu susiję ugdytojai. Ikimokyklinio ugdymo mokytojas individualių vaiko vertinimo aprašų neviešina.