Ikimokyklinio ugdymo tikslas – atsižvelgiant į vaiko prigimtines galias, patirtį, poreikius, šeimos ir bendruomenės susitarimus, kurti lanksčius edukacinius kontekstus, įgalinančius vaikus išsiugdyti pasitikėjimo, rūpinimosi savimi ir kitais, kultūrinio ir socialinio jautrumo, komunikavimo, lankstaus mąstymo, kūrybiškumo, mokėjimo mokytis pradmenis.
Vaikų pasiekimai ir pažanga reguliariai ( mokslo metų pradžioje, pabaigoje ir pagal poreikį), aptariami su vaiko tėvais ( globėjais), užtikrinant psichologinį vaiko saugumą, gerą savijautą, pagalbą išgyventi sėkmės jausmą, motyvaciją bei sunkumų įveiktį.
Vaikų ugdymosi pasiekimų dokumentavimo, stebėsenos ir surinktos informacijos naudojimo procesai vykdomi laikantis visų etikos reikalavimų. Vaiko vertinimo duomenys neviešinami, užtikrinamas duomenų saugumas.